Az üzleti portré szükségessége a biznisz világban vitán felül áll. Egy kifejező, magabiztosságot sugárzó, igényes fénykép minden üzleti szférában dolgozó ember számára nagy érték. Az ilyen portrék támogathatják a cég pozitív megítélését, felhasználhatók úgy a személyes reprezentációban, mint a céges marketing anyagokban.
A megítélés szempontjából közel sem mindegy ezen a területen, hogy igényes portrékkal vagy a tükör előtt készült selfivel prezentálod magad. A profi képek szavak nélkül üzennek arról, hogy egy cég - és külön az egyén- mennyre igényes, és hogy mennyire fejlett a vizuális kultúrája. Az üzleti világban, a kreatív szakmákban, de számos más területen is igaz, hogy egy jó portré számot ad arról, hogy kik vagyunk valójában, hogy mit gondolunk magunkról és milyen benyomást szeretnénk kelteni másokban.
De hogyan is készül egy profi business portré?
Nem is olyan régen a Supergrow ügyvezetője, Czene Gergely kért fel arra, hogy készítsek a csapatról üzleti portrékat. A fotózás remek hangulatban telt, csodás képek születtek, és nagyszerűen ki tudtuk használni a cég irodájának, és a környezetének adottságait. A fotózásnak a GTC White House irodaház belső-, és közösségi terei, valamint külső terei adtak otthon.
Ennek kapcsán merült fel bennem, hogy mivel a céges fotózás néhány szempontból más, mint egy klasszikus fotózás, érdemes lehet ezért átvennünk a főbb sarokpontokat, hogyan zajlik mindez nálunk, a kapcsolatfelvételtől egészen a kész képek átadásáig.